28/01/2014 MCAFEE SECURE 認證的網站

https://www.mcafeesecure.com/RatingVerify?ref=www.HongKongCupid.com

2012年4月18日 星期三

點解今日返吾到上catcat...??~~有冇人話我知呀??>.<......

點解今日返吾到上catcat...??~~有冇人話我知呀??>.<   我要返去,,,,好大雨呀>.<'.......

help me~~~~



好在今日上得返hehe^^~~~~

4 則留言:

  1. 我得21歲..唔知你會唔會OK...因為我見你忠情35歲的男人,我高165 一D都唔肥,我知道你有興趣的可能性好低,但都想留個言試下 我電話 91367978我叫 SAI

    回覆刪除
  2. Hello
    I want join yr club!!!!

    回覆刪除
  3. sweet heart,你無事吧?雖然我細過你,但你想搵人傾計可以找找我,我可以同你分擔一下嫁!

    回覆刪除


if you like make fds, wellcome you here~~anytime***

my free place for everyones who want the good software,

come & download them~ wellcome!!