28/01/2014 MCAFEE SECURE 認證的網站

https://www.mcafeesecure.com/RatingVerify?ref=www.HongKongCupid.com

2013年4月29日 星期一

究竟男士們....點睇我呢?!



            2013-02-01 08:31:58 / 天氣: 舒適 / 心情: 高興 / 精華(2) / 置頂(2)
     究竟男士們....點睇我呢?!
  我好想知道你地既唸法...可以講我知麻?~
  我既工作都係同電腦有d關係,我自己又或者我既朋友
  有時都吾知咩原因或安裝多左既程式而令部電腦壞,
  黑MON`藍畫面或死機等等情況...,我就係甘周圍睇下
   各個網站同好多各种形式既blog.,初初我部電腦死機時
   我會欏去俾人地幫我整,都係二`三百元就ok,點之吾夠
   一個星期又Down左....我又要拎去俾人幫我整返.,來來
   回回整左三次...都係吾夠10日 甘我就好激氣啦.,奉勸
   各位若果你地係長期使用正版當然沒事,千期吾好用用
   下又吾知咩係"翻揀"而誤裝,壞机原因之一!!若然你地係
   使用"免費版"或"Cover"的,請勿在微軟下載更新,使用網
   路上其他途逕下載更新啊**~
        初開始自己去找各种系統功能程式,,第一吾係個個
   網站或網友都甘大方,首先...申請註冊...(等驗証)有d網站
   吾使既(Here),再登入...搵適合自已既係統程式....E~
    要回覆先可以下載,好啦回覆完... 好急切去下載果條
     BAR.....原 來 已經過左期......我就係甘@@頭暈了
    所以..分享吾係真係有甘多人咖....hehe^^
    我更加想問下甘多位pm我既男人...你地真係中意吾好比人知你係米男人丫定你地有問題只用pm問我,晌呢度就一句都吾問我??!!甘你地add我做朋友都係冇意思~~我對你地...好失望!!吾通連一句回覆都要唸過???一句讚下我既說話都吾留....
   我吾想再理你地..甘表面既男人...只為SEX, no others....全部都係鬼鬼崇崇...你地吾係一心同我交朋友......唉.....我既心机你地完全無視     ~~
   若然有任何男士不只為性,想同我做個朋友的話,歡迎你留言比我,我會回覆你~~~thanks~~~  

沒有留言:

張貼留言


if you like make fds, wellcome you here~~anytime***

my free place for everyones who want the good software,

come & download them~ wellcome!!