28/01/2014 MCAFEE SECURE 認證的網站

https://www.mcafeesecure.com/RatingVerify?ref=www.HongKongCupid.com

2013年4月29日 星期一

男人??!Melodysexy2 ~~



         2013-03-06 02:58:09 / 天氣: 晴朗 / 心情: 高興 / 精華(3) / 置頂(3) / 個人分類:  男人?? Melodysexy2 ~~

                 ...既然你地d香港人係甘無禮貌....入黎都吾會留低一隻字,我吾需要亦吾再理你地,冇人讚下我欣賞下我既心血,剩係一味睇相...sex....冇野講低既,下載過既人...你都吾會吾識字掛...~~~幾時d男人會做返個人??冇溝通,朋友都難成,何以論性..!!無言
             我更嬲就係今日中午十二點零,我好似平時甘清清d垃圾,欏去對面公園度掉啦好近姐,掉完垃圾..擰轉頭唸住買個午餐返公司食,典知有個卅歲頭度高我半個頭既男人....係甘由我晌公園走一路跟住我,仲要講埋晒d咸濕野...我已經吾睬吾理佢....加快腳步去買飯食,個變態佬仲要晌門口等我....我擺低錢即刻行得好快....佢個賤男丫...光天化日大大聲聲叫我做"老婆"....仲要追住我講'等老公攬下你先'@@.....我即刻好興同個賤男講"我吾識你咖."...好在我轉身快,避開佢五爪@@,佢跟左我三條街倒...我入左相熟既地產公司...嗝住度門都聽到佢係甘講埋晒d淫穢說話...!!! 請問仲點會對男人有憧憬呀??~~唉```香港仲有紳士...?~~哼哼,不敢恭維!!我冇見過佢亦冇撩撥過任何一個男人,究竟你地d男人比我塭兩餐吾好甘喉禽....晌公司d男同事又係性騷擾@@出到街又係遇著變態佬,電話成日冇來電顯示,三更半夜仲要打黎@@@XYXZ比我斗下同比返d私人空間得吾得!!!......再黎我就報警!!!!!@ yxzyxzyxzyxzyxz...
                                                                              Melody~
http://space.uwants.com/?5260212

沒有留言:

張貼留言


if you like make fds, wellcome you here~~anytime***

my free place for everyones who want the good software,

come & download them~ wellcome!!