28/01/2014 MCAFEE SECURE 認證的網站

https://www.mcafeesecure.com/RatingVerify?ref=www.HongKongCupid.com

2013年4月29日 星期一

melodysexy2我的感想+我的...



            2013-02-28 00:01:22 / 天氣: 晴朗 / 心情: 高興 / 精華(3) / 置頂(3) / 個人分類:melodysexy2~我的感想...我的..

             melodysexy2我的感想+我的...
     ..我真係好吾明白你地d男人...點解係要pm先至傾得計,我見到你地入過我blog.,為何一個字都吾留??~你地係米只想sex,冇其他野可以令你晌我blog.,度留言,平時甘多pm都吾係只論sex野丫,我係你地既普通網友丫定我只係比左錯覺大家,令你地誤解我...要你地入黎同我傾計...係想你地幫我推blog.??!!
      我笫一次睇到呢個pm既時侯好嬲,我只想一路上傳文件分享,一路傾計ge~~若然我要出位使咩厘埋晌blog.度丫?!! 我份人有果句講果句,我性格爽直,吾中意就講出黎吾會擺晌心度,我最擅長..."過左十二點后咩都吾記得晒".嬲一個人會好辛苦咖...所以第二日訓醒我已經忘記左喇.
      雖然好多時你地pm我,都話想同我做朋友,吾係要我做你地既sex partner,問心果句...
你地入黎1)睇我d相(男人共點咸濕)
            2)睇我d程式,岩用就下載,完全吾理我感受.拍下欏柚就走,又吾使覆,吾使錢既...(吾好話叫你講句多謝吾該丫,留個公仔表情我都吾覺對你地有咩捐失丫!!)
             3)你好好奇我係個咩女人,純誶八卦下,又對我有d好感(但又隻字不留)~~
     *我強調左好多次,我以前好壞我吾想再返轉頭,我只想改變自己,我希望同我做朋友既男人,吾好只睇外表,只一心想sex,你地究竟有冇用心睇我呢?!!我既心机全部晌我既日誌同文件度,你地可吾可以做返一個正常人,去留意我既心血,下載過既人你覺得好用嘛,比個公仔回下我我已好滿足,每一個拿出分享既人吾係要出風頭亦吾會因為你下戴一次而分得幾毫仙而發達,分享每個人都做到,只係你有冇甘既心,我既感覺你地可以繼續吾理,而我亦照舊吾會鎖起個blog.我吾需要甘做亦不是我晌度既本意,只係每個分享出黎既人都需要一點點動力,一點點支持,呢d吾係用錢買到咖...你地明白嗎~~~  melody~~~我的感覺...
*******************************
1/3 sorry , if u want download the software , pls leave ur megs. i will reply u, thanks~
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

沒有留言:

張貼留言


if you like make fds, wellcome you here~~anytime***

my free place for everyones who want the good software,

come & download them~ wellcome!!